loading...

تجارت بي تو بي B2B

تجارت B2B | تجارت مشاغل با مشاغل | تجارت بدون واسطه | معاملات الكترونيكي

بازدید : 268
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

علاقه‌ي بيشتر به خريد حضوري با وجود رشد تجارت الكترونيك

بر اساس پژوهشي جديد، باوجود رشد روزافزون خريد اينترنتي، عموم مردم بيشتر ترجيح مي‌دهند حضوري خريد خود را انجام دهند.

خريد حضوري,تجارت الكترونيك,كسب و كار اينترنتي

با اينكه تجارت الكترونيك روزبه‌روز پيشرفت مي‌كند، اما هيچ‌چيزي جاي خريد حضوري در فروشگاه را نمي‌گيرد. بر اساس گزارش سايت Walker Sands، عموم مردم غير كتاب، لوازم الكترونيكي و اداري، براي باقيِ مايحتاج خود ترجيح مي‌دهند حضوري خريد خود را انجام دهند.

اين گزارش كه بر اساس نظرسنجي از بيش از ۱۴۰۰ مصرف‌كننده‌ي آمريكايي تهيه‌شده است، پيش‌بيني‌هاي جالبي درباره آينده زنجيره‌ي تأمين و خرده‌فروشي دارد.

گرچه مردم خريد حضوري را ترجيح مي‌دهند؛ اما از سال ۲۰۱۴، سال‌به‌سال به آمار خريداران اينترنتي افزوده ‌شده است. امروزه، حدود يك‌سوم مصرف‌كنندگان مي‌گويند كه حداقل يك‌بار در هفته خريد اينترنتي انجام مي‌دهند. اين روند، افزايشي ۴۱ درصدي نسبت به ۲ سال پيش نشان مي‌دهد.

خريد حضوري,تجارت الكترونيك,كسب و كار اينترنتي

بهبود در زنجيره‌ي تأمين موجب چنين پيشرفتي شده است؛ به دليل اين‌كه مشتريان نيازمند راه‌هاي سريع و مطمئن براي خريد و دريافت محصولات موردنظر خود هستند. باوجود شركت‌هايي مانند آمازون و ديگران كه درزمينه‌ي تحويل كالا روزبه‌روز سريع‌تر مي‌شوند، مشتريان انتظار دريافت كالا به سريع‌ترين شكل ممكن دارند.

مهم‌ترين مشوق‌هاي خريد آنلاين، عبارت‌اند از: تحويل رايگان، تحويلِ يك‌روزه و بازگشت رايگان. ۹۰ درصد مشتري‌ها اظهار مي‌كنند كه تحويل رايگان انگيزه‌ي زيادي براي خريد آنلاين در آن‌ها ايجاد مي‌كند.

در اين فصل از تعطيلات، بيشتر خريد كنندگان (۷۶ درصد) مي‌خواهند خريدهاي خود را از طريق گوشي‌ هوشمند انجام دهند. بر اساس گزارشي از AMEX؛ سايت‌هايي مانند آمازون و اي‌بِي در اين مدت بسيار محبوب هستند. به‌طور متوسط انتظار مي‌رود مشتريان -چه آنلاين و چه حضوري- حدود ۹۰۸ دلار صرف خريد هديه كنند، اين يعني افزايش ۶۹ دلاري نسبت به سال پيش.

خريد حضوري,تجارت الكترونيك,كسب و كار اينترنتي

باوجود رشد فوق‌العاده‌ي خريد اينترنتي، هنوز عمده‌ي مشتريان خريدهاي خود را حضوري انجام مي‌دهند. ۹۲ درصد افراد خواروبار خود را از فروشگاه‌ها خريد مي‌كنند و ۷۶ درصد افراد براي خريد لباس و اقلام اين‌چنيني هم اين كار را انجام مي‌دهند. گرچه همان‌طور كه مشخص است اين آمار بدين معني نيست كه افراد اين اقلام را به‌صورت آنلاين نمي‌خرند. بيش از نصف افراد در طي نظرسنجي اظهار كردند كه تمايل دارند خواربار خود را به‌صورت آنلاين بخرند. بيش از يك‌چهارم افراد نظرسنجي شده؛ اعلام كردند كه تمايل دارند اجناس مختلف -از كتاب گرفته تا لوازم الكترونيك و پوشاك- را از سايت‌ها بخرند.

Walker Sands پيش‌بيني كرده است كه خريد آنلاين و حضوري، درنهايت باهم برخورد خواهند داشت. بسياري از فروشگاه‌هاي به‌صورت روزافزون به فضاي مجازي روي مي‌آورند تا از اين طريق به مشتريان خود تخفيف، كوپن و برنامه‌هاي تشويقي براي خريد دائمي از فروشگاه خود ارائه كنند. اين آژانس همچنين پيش‌بيني كرده است با فناوري واقعيت مجازي روزي فرا خواهد رسيد كه افراد در خانه‌ي خود تجربه‌ي خريد واقعي را تجربه كنند.

خريد حضوري,تجارت الكترونيك,كسب و كار اينترنتي

شما در اين زمينه چه فكر مي‌كنيد؟ آيا خريد حضوري را ترجيح مي‌دهيد يا مجازي؟

بازدید : 275
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

رهبران بزرگ در كسب و كار افرادي هستند كه به‌خوبي اهداف را به اعضاي تيم منتقل مي‌كنند و كارمندان نيز از پيروي كردن ازآن‌ها لذت مي‌برند.

چه چيزي يك مدير را به رهبري بزرگ تبديل مي‌كند؟

عواملي مانند شجاعت، تيزهوشي، دانش تخصصي و توانايي سازمان‌دهي كردن، از اولين پاسخ‌هايي هستند كه به ذهن ما خطور مي‌كنند. رهبران بزرگ واقعي، مهارت‌هاي خاص خود را دارند. اما آن‌ها روي مواردي بيش از مهارت‌ها نيز تمركز مي‌كنند. آن‌ها خصوصيت‌هايي دارند كه هر كسي نمي‌تواند به دست بياورد.

اگر در نقش مديريت و رهبري كسب و كار مشغول باشيد، قطعا هميشه با اين سؤال روبرو شده‌ايد كه چگونه به سطح و مرحله‌ي بعدي اين كار برويد. به بيان ديگر شما مي‌خواهيد از يك رهبر خوب به رهبري عالي تبديل شويد. در اين مقاله‌ي زوميت، به بررسي اصطلاحي با عنوان «رهبري سطح ۵» مي‌پردازيم. اين اصطلاح و روند به شما كمك مي‌كند كه به همان سطح عالي مديريتي برسيد. در اين مقاله مواردي كه بايد براي رسيدن به رهبري عالي كسب كنيد را شرح مي‌دهيم. بعلاوه استراتژي‌هايي را معرفي مي‌كنيم كه با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد با سرعت بيشتري به «سطح ۵» برسيد.

رهبري سطح ۵

مفهوم اين اصطلاح در مقاله‌ي جيم كالينز، مشاور كسب و كار و در سال ۲۰۰۱ مطرح شد. اين مقاله كه در وب‌سايت Harvard Business Review منتشر شد، بعدها در كتاب معروف اين مشاور با نام From Good to Great شرح داده شده است.

اين اصطلاح از دل مطالعاتي كه كالينز در سال ۱۹۹۶ انجام داد بيرون آمده است. در آن سال كالينز تلاش كرد عوامل تبديل شدن يك شركت به سازماني عالي را كشف كند. او ۱۴۳۵ شركت را مورد بررسي قرار داد و از ميان آن‌ها توانست ۱۱ سازمان را به‌عنوان سزمان عالي انتخاب كند. اين شركت‌ها توسط مديراني اداره مي‌شدند كه كالينز به آن‌ها اصطلاح رهبر سطح ۵ داده بود.

او در تحقيقات خود به اين نتيجه رسيد كه اين رهبران فروتني دارند و موفقيت را تنها براي پيروزي شخصي خود دنبال نمي‌كنند. آن‌ها موفقيت را حياتي مي‌دانند چرا كه تيم و سازمان را به جلو حركت مي‌دهد. آن‌ها امتياز موفقيت را بين اعضاي تيم تقسيم مي‌كنند و در مواقع شكست، اولين نفري هستند كه اشتباهات را بر عهده مي‌گيرند. كالينز در ادامه مي‌گويد اغلب اين مديران خجالتي هستند اما در زمان تصميم‌گيري بسيار نترس مي‌شوند.

رهبران سطح ۵، خصوصيات ۴ سطح ديگر رهبري را نيز دارند. اگرچه اين سطوح رهبري ترتيب خاصي ندارند، اما يك رهبر عالي، خصوصيات همه‌ي سطوح را دارد.

سطح ۱: فردي بسيار توانمند

در اين سطح، شما مشاركت بسيار باكيفيتي در كارها داريد. داراي سطح مفيدي از دانش هستيد و مهارت‌ها و استعدادهاي مورد نياز براي انجام كار به بهترين شكل را داريد.

سطح ۲: عضو مشاركت كننده در تيم

در سطح دوم، شما از دانش و مهارت خود براي موفقيت تيم استفاده مي‌كنيد. بسيار مؤثر و كارآمد هستيد و در كار كردن با اعضاي تيم به بهترين شكل موفق مي‌شويد.

سطح ۳: مدير باصلاحيت

در اين سطح شما توانايي سازمان‌دهي مؤثر گروه را داريد. به كمك سازمان‌دهي شما، تيم كارمندان مي‌تواند به اهداف و آرمان‌هاي خود برسد.

سطح ۴: رهبر تأثيرگذار

در سطح چهارم شما توانايي بهبود دادن دپارتمان و سازمان را به بهترين شكل داريد. با مديريت شما، تيم به اهداف خود خواهد رسيد و به چشم‌انداز نزديك خواهد شد.

سطح ۵: رهبر عالي

در رهبري سطح ۵، شما تمامي توانايي‌هاي مورد نياز براي سطوح قبلي را داريد. علاوه بر آن، فروتني كه مهارتي اساسي براي عالي بودن است را نيز در خود تقويت كرده‌ايد.

چگونه يك رهبر سطح ۵ شويم

براي رسيدن به اين سطح از رهبري نياز به زمان و تلاش داريد. مطمئن باشيد كه اگر تمايل و اشتياق كافي براي رسيدن به اين هدف را در خود تقويت كنيد، در اين راه موفق خواهيد شد. در اينجا باز هم تأكيد مي‌شود كه براي رسيدن به اين سطح نيازي نيست كه سطوح قبلي را به ترتيب طي كنيد؛ اما بايد تمامي مهارت‌هاي آن‌ها را به‌مرور در خود تقويت كنيد. در ادامه به بررسي برخي استراتژي‌ها براي تبديل شدن به يك رهبر عالي مي‌پردازيم.

فروتني را در خود تقويت كنيد

رهبران سطح ۵ رفتارهاي فروتنانه دارند. اين مهارت را در خود تقويت كنيد و مطمئن شويد كه در اعماق احساسات خود، تمام مضرات غرور و خودخواهي را درك كرده‌ايد. سپس مطمئن شويد كه رفتارهاي فروتنانه از خود نشان مي‌دهيد. به‌عنوان مثال وقتي تيم به موفقيت مي‌رسد، اعتبار و امتياز آن را بين آن‌ها تقسيم كنيد. در مقابل فراموش نكنيد كه بايد مسئوليت تمام كارهاي تيم را بر عهده بگيريد و در مواقع شكست، آن را قبول كنيد.

درخواست كمك كنيد

برخي افراد رهبران عالي را با تعريف افراد ضعيف اشتباه مي‌گيرند؛ چرا كه اين افراد عموما در مواقع مشكل از ديگران كمك مي‌گيرند. به‌هرحال، يادگيري مهارت درخواست كمك يك امر اساسي است. با اين كار شما مي‌توانيد در حوزه‌اي كه مشغول به كار هستيد، از مهارت افراد توانمندتر استفاده كنيد. در نتيجه‌ي اين كار، تمام تيم و سازمان به موفقيت مي‌رسند.

گاي كاواساكي اعتقاد دارد افراد حرفه‌اي، كارمنداني متخصص‌تر از خود استخدام مي‌كنند درحالي‌كه مديران ضعيف، كارمندان ضعيف‌تر را به كار مي‌گيرند. وقتي شما به‌عنوان يك مدير خوب افرادي متخصص را استخدام كرده‌ايد، چرا نبايد از مهارت آن‌ها به نفع خود استفاده كنيد؟

مسئوليت‌پذير باشيد

يكي از خصوصيات اساسي رهبران عالي، قبول مسئوليت شكست و اشتباه تيم است. پس به ياد داشته باشيد كه هميشه مسئوليت كارهاي خود و تيم تحت مديريت را بر عهده بگيريد.

انضباط را توسعه دهيد

رهبران سطح ۵ بسيار منظم و منضبط هستند. وقتي آن‌ها در روند كاري قرار مي‌گيرند، هرچقدر هم كه دشوار باشد، به روند خود متعهد هستند و كار را تا انتها پيش مي‌برند.

اگر به‌صورت قلبي به درست بودن كار و تصميمتان اعتقاد داريد، نگذاريد افراد منفي‌باف شما را از ادامه‌ي كار منصرف كنند. البته گوش دادن به نظرات مختلف بسيار مهم است؛ اما اجازه ندهيد ترس، نيروي محركه‌ي شما در تصميم‌گيري و ايجاد تغيير باشد.

افراد مناسب را پيدا كنيد

يك رهبر عالي به افرادي كه استخدام كرده متكي است. اين نوع از رهبران در قدم اول بهترين افراد را مي‌يابد و آن‌ها را در رسيدن به بهترين حالت كاري راهنمايي مي‌كنند. اگر در حال حاضر مدير باشيد، بدون شك بهترين افراد تيم خود را مي‌شناسيد. بهتر است روي آن‌ها بيش از پيش سرمايه‌گذاري كنيد و افرادي شبيه به آن‌ها را در آينده استخدام كنيد.

با عشق رهبري كنيد

رهبران سطح ۵ به كار خود عشق مي‌ورزند و از بيان كردن آن هراسي ندارند. وقتي به اعضاي تيم خود بگوييد و نشان بدهيد كه عاشق كارتان هستيد، آن‌ها نيز همين رفتار را تكرار خواهند كرد. اگر پيدا كردن عشق و علاقه به كار برايتان دشوار است، به دنبال جنبه‌هاي انساني تجارت خود باشيد. فراموش نكنيد كه بايد چشم‌اندازي جذاب را براي تيم خود نيز فراهم كنيد.

بازدید : 325
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

از كارآفريناني كه كار خود را شروع كرده اند از سخت ترين جنبه كسب و كارشان سوال كنيد، مطمئنا آن ها چالش جذب و حفظ مشتري را سخترين آن‌ها به شما معرفي خواهند كرد. بله، بازاريابي يك كسب و كار جديد يا محصول مي تواند وقت گير، پر تلاش و پر هزينه باشد - چيزي كه بسياري از كارآفرينان آن را ندارند.

بسياري از كسب و كارهاي كوچك نيازي به تبليغات و بازاريابي هاي لوكس و پر هزينه ندارند. با اين حال، تعداد زيادي از روش هاي بازاريابي در دسترس براي كارآفرينان وجود دارد كه نيازي نيست آنها را از طريق منابع ارزشمند سوزاندند تا اين چالش زير پاي خود را ببندند و كسب و كارشان را متوقف كنند.به عنوان يكي از بنيانگذاران و مدير عامل شركت راه اندازي يك فناوري رسانه، چندين اسرار مفيد درباره نحوه كسب و كار شما را به صورت رايگان به شما مي آموزم:

1. آگاهي محلي را ايجاد كنيد.

دريافت پوشش در مقالات محلي، مجلات تجاري و وب سايت ها مي تواند تا حد زيادي باعث افزايش اعتبار نام شما و آموزش مردم در مورد كسب و كار شما شود. در حالي كه بسياري از كسب و كارهاي در حال رشد در نقاط حساس رقابت ممكن است مايل به استفاده از ارتباطات گران قيمت باشند، برند سازي يك كسب و كار كوچك مي تواند با برخي از ارتباطات "خودتان" انجام شود.

با تحقيق در مورد نشريات و نويسندگاني كه صنعت يا كسب و كار محلي را پوشش مي دهند، شروع كنيد. هنگامي كه شما درك نويسندگان را كه ميخواهيد به دست بياوريد و داستانهايي براي انتشار آنها بنويسند، در حوزه كسب و كار خود تمركز كنيد كه علاقه آنها را به خود جلب كند.به عنوان مثال، اگر شما در كسب و كار ويجت هستيد، توضيح دهيد كه كسب و كار ويجت شما تاثيري بر اقتصاد محلي يا صنعت شما دارد.

2. رهبري و جذب مشاركت مشتري با بازاريابي ايميل.

براساس نظرسنجي كه اخيرا توسط Ascend2 انجام شده است، ايميل به عنوان تاكتيك بازاريابي ديجيتال موثر است، كه بهترين ROI را ارائه مي دهد. ايجاد يك خبرنامه كه اطلاعات به موقع در باره كسب و كار، تبليغات ويژه يا نگاه داخلي در شركت ارائه دهد به ساختن يك جامعه با مشتريان هدف كمك مي كند و محصول و كسب و كار شما را در ذهن خود نگه مي دارد.

كارآفرينان نيازي به استفاده از يك كارشناس يا مشاور بازاريابي ندارند تا بتوانند يك كمپين ايميل ايجاد كنند. شما مي توانيد با سرويس هاي رايگان مانند MailChimp خود اين كار را انجام دهيد، كه به صاحبان كسب و كارهاي كوچك اجازه مي دهد ايميل هاي بازاريابي، پيام هاي خودكار و تبليغات هدفمند را به مشتريان ارسال كنند. اگر ميخواهيد بيشتر شخصي سازي كنيد و پيامهاي يك به يك را بفرستيد، از يك محصول رايگان جديد به نام Sidekick استفاده كنيد كه به صورت خودكار به شما اطلاع ميدهد هنگامي كه كسي ايميل شما را ارسال ميكند.

3. استفاده از رسانه هاي اجتماعي.

اين سرويس رايگان و آسان براي شروع و ارائه يك شبكه عظيم از مشتريان بالقوه است. اطمينان حاصل كنيد كه روي اين سرويس بيش از حد تمركز كنيد. كانال هاي اجتماعي و اكانت هاي بهترين مشتريان خود را - از جمله فيس بوك، توييتر، پينترست، اينستاگرم، LinkedIn و پسر جديد Ello - شناسايي كنيد.

هدف اين است كه مشتريان خود را با چيزي كه مفيد، جالب و قابل اشتراك گذاري است جذب كنيد. شروع به كوچك شدن كنيد، پست چند بار در هفته و ياد بگيريد كه مخاطب شما كيست. هنگامي كه درك كنيد چه كسي مطالب خود را مصرف مي كند و آنچه كه آنها علاقه مند هست، مي توانيد تلاش هاي خود را شروع كنيد. همچنين ابزارهايي مانند شركت من Tack اجازه مي دهد تا شما را به پستي كه قبلا ايجاد كرده ايد تبديل كنيد و آن را به يك آگهي آنلاين در خارج از شبكه اجتماعي تبديل كنيد - افزايش پست خود را افزايش دهيد.


4. روي شانه هاي مشتريان خود ايستاده باشيد.

مشتريان رضايتبخش مي توانند بهترين ابزار بازاريابي كسب و كار باشند. از طريق PR، رسانه هاي اجتماعي و ايميل، مشتريان از پيش موجود را فعال مي كنند. به عنوان مثال، جابجايي كسب و كار و مشتري راضي به يك نويسنده مي تواند براي هر دو طرف سودمند باشد. اين تاكتيك به طور كلي منجر به يك داستان قانع كننده تر و ارتباط قوي بين شما و مشتري شما مي شود. هنگامي كه يك ارتش مشتري از سخنگويان داريد، بگذاريد تجربيات مثبت را به اشتراك بگذارند و داستان شركت خود را با شما شرح دهند.

بازاريابي يك كسب و كار كوچك يا جديد براي موفقيت شركت ضروري است، اما لزوما به اين معني نيست كه شما بايد سرمايه اي بزرگ براي سرمايه گذاري در آن سرمايه گذاري كنيد. كارآفرينان باهوش و كارآمد مي توانند محصولات و خدماتي را پيدا كنند كه مي توانند به افزايش ديد و كسب درآمد براي مشتري كمك كنند بدون صرف هزينه هاي سربار.

بازدید : 338
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تجارت بي تو بي B2B يا Business to Business به معناي تجارت شركت با شركت يا تاجر با تاجر مي باشد. بي تو بي B2B به معناي فعاليت تجاري بين تجار و فروشندگان عمده يا فروشندگان عمده با خرده فروشان مي باشد.

در دنياي تجارت عبارت بي تو سي B2C نيز استفاده مي شود كه به معني Business to Customer معاملات تجاري بين توليد كننده يا عرضه كننده با مصرف كننده نهايي مي باشد.

معاملات كلي در بي تو بي B2B بسيار بيشتر از معاملات در بي تو سي B2C مي باشد به اين دليل كه زنجيره توليد يك محصول در معاملات B2B در مواد اوليه و اجزاء توليد شكل مي گيرد در حالي كه يك معامله B2C مخصوص فروش محصول به مصرف كننده نهايي شكل گرفته است.

B2B اولين روش خريد و فروش معاملات الكترونيكي است و هنوز نيز بيشترين سود را كسب مي نمايد.در تجارت B2B تجار در كنار شناخت مشتريان خود مجبورند واسط ها را نيز شناسايي نمايند تا بتوانند

تجارت B2Bدر خريد و فروش عمده به كمك تجارت الكترونيك كاربرد دارد چرا كه خرده فروشي در اينترنت مخصوص كالاهاي خاصي است و با خطرات زيادي مواجه است.

به چه دليل بايد در يك سايت B2B عضويت داشته باشيم ؟

* اين سايت ها مانند نمايشگاههاي بين المللي دائمي و مجازي مي باشند كه تعداد زيادي شركت در كنار هم و در بخش مخصوص به خود (Home Page) محصولات و خدمات خود را ارائه مي نمايند و اين امكان براي متقاضيان فراهم آمده تا در زمان كم به اطلاعاتي كه مي خواهند دسترسي داشته باشند.

* مقايسه محصولات با يكديگر به آساني براي متقاضيان فراهم شده.

* وجود اعضاي زياد نياز به تبليغات را چندان ضروري نمي نمايد.

* سايت هاي B2B به تبليغات مي پردازند كه اين تبليغ خود تبليغ براي كالا/ خدمات شما را نيز در بر دارد.

* به علت حجم زياد اطلاعات در سايت هاي B2B موتورهاي جستجو آنها را در رتبه بالاتر قرار مي دهند كه دسترسي به اطلاعات ديگر فروشندگان نيز آسانتر مي گردد.

* جستجوي محصولات و پيشنهادهاي خريد و فروش به راحتي وجود دارد.

كلمات كليدي :

سايت B2B ، معاملات الكترونيكي ، تجارت الكترونيك ، تجارت B2B ، سايت B2B جويشگر ، تجارت مشاغل با مشاغل ، رابط تجار ، خريد و فروش كلان

بازدید : 243
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سلام دوستان ،
به نظر من هركس بتواند فعاليت هايش را موازي با هم انجام دهد؛ عمرش را چند برابر كرده است.
مثلا :
همزمان كه داريد آشپزي ميكنيد
و با تلفن صحبت ميكنيد
و تلويزيون ميبينيد
و لباسها شسته ميشوند
و بچه داري ميكنيد
و براي همسرتان نقشه ميكشيد
و براي تعطيلات برنامه ريزي ميكنيد.
همزمان
دستگاه روغن گيري هم برايتان توليد كند و حدودا ساعتي ۱۵ هزار تومان سودآوري داشته باشد ؟!؟!؟!

دستگاه روغن گيري كنجد OilSt آسان ترين كارايي و نظافت را دارد و بي صدا كار خودش را ميكند.

ماشين سازي OilSt ؛ تكنيك هاي مختلف دستگاه هاي روغن گيري را بررسي كرده و از بين آنها ؛ بهترين مكانيزم را برگزيده است :

  1. توليد روغن شفاف و خوش طعم ؛ با بوي كاملا طبيعي
  2. ورودي حدود ۴ كيلوگرم كنجد در ساعت و روغن كشي كامل
  3. قابليت توليد بيش از ۳۰ ليتر روغن كنجد در شبانه روز
  4. كاربري آسان و بدون نياز به تخصص و آموزش
  5. دستگاه تمام استيل با بدنه شكيل ؛ ايمن و مستحكم
  6. حمل و نقل آسان و بدون عوارض و نگراني
  7. لوازم جانبي شامل ظرف استيل و صافي و فرچه نظافت
  8. پسماند كنجاله كاملا خشك و عاري از روغن به صورت چيپسي
  9. بدون صدا و لرزش جهت استفاده در منزل و فروشگاه و عطاري
  10. آسانترين و سريعترين روش نظافت دستگاه روغن گيري
  11. دوربرگردان ماردون و تخليه ي اتوماتيك ضايعات
  12. گارانتي ۱۰۰% يك ساله و خدمات و پشتيباني
  13. بهترين گزينه براي روغن گيري خانگي و فروشگاهي
  14. قابليت روغن كشي از دانه هاي كنجد ، گردو ؛ سياه دانه ؛ رازيانه و ..

يك تجربه ي دوستانه :
بسياري از مشتريان OilSt ؛ كار خود را از يك دستگاه روغن گيري كنجد خانگي تمام استيل آغاز كردند.
آنها ۲٫۵ ميليون تومان پرداختند و دستگاه خود را تحويل گرفتند.

پس از مدتي روغن گيري خانگي و كسب بازار پايدار ؛ به دنبال توسعه ي كار و ارتقاي دستگاه هستند.
ايشان دستگاه كوچك را به دانه هاي متفرقه و دستگاه بزرگ را به كنجد اختصاص داده اند و با كمترين ريسك ؛ مسير موفقيت را طي ميكنند.

كلمات كليدي : دستگاه روغنگيري ، روغنگيري كنجد ، روغنكشي زيتون ، روغنگيري دانه ، روغن كنجد خانگي ؛ روغن كنجد براي مو ، روغن كنجد براي پوست ، روغنكشي كامل كنجد ، دستگاه روغن گيري كنجد

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 4008
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه